חשיבות בניית הקישורים לקידום האתר

בניית קישורים אחד מההיבטים החשובים בתחום הקידום האורגני (SEO). אם עד עכשיו לא יישמתם את עניין בניית הקישורים באסטרטגיית השיווק שלכם, סביר להניח שאתם מחמיצים פוטנציאל עסקי משמעותי בכל רגע נתון. השימוש באסטרטגיית בניית קישורים תעזור לכם ליצור קמפיינים איכותיים במסגרת שיווק SEO ותעזור לעסק שלכם לשגשג. אבל לפני הכול, חשוב להבין איך זה עובד.

בניית קישורים – מה זה אומר?

אסטרטגיית בניית קישורים מקשרת בין עמודי אינטרנט באמצעות שימוש בקישורים מאתרים חיצוניים, כאשר אלה מקושרים היישר אל האתר שלכם. אסטרטגיה זו מסייעת לגולשים לנווט בקלות בין העמודים באתר, אבל לא רק. הקישורים החיצוניים מאפשרים לזחלנים של גוגל לעבור ביעילות רבה יותר בין העמודים ולסרוק אותם. קיימות דרכים שונות לבניית קישורים, ואם תשלטו בדרך אחת לפחות, תגיעו הרבה יותר רחוק מהמתחרים שלכם. לצורך דוגמה, לבניית קישורים יש משמעות גדולה עד כדי כך שבארצות הברית הביקוש לאסטרטגיית בניית קישורים עלתה במאות אחוזים אחוזים.

סוגי הצגת קישורים?

עיקר יצירת קישורים היא בניית קישורים, ולכן חשוב כך כך להבין כיצד הם נוצרים. תג הקישור  וכולם פועלים יחד כדי ליצור יחידה אחת. לכל חלק תפקיד מיוחד בתוך הלינק:

  1. האנקור הקלאסי  – מילת הקישור שמסומנת  נקרא אנקור. מסמן למנוע החיפוש שיש כאן קישור המוביל לאתר מסוים לדוגמא אתר BUYPOST האנקור יוביל לכתובת לאתר ולביטוי שאתה מעוניין לקדם.
  2. אנקור גלוי: כתובת האתר או כתובת ההפניה לדוגמה: https://www.https://www.buypost.co.il/wp-content/uploads/2017/06/hand-touching-network-connecting-human-dots-icon-business-project-management_34200-326-1.jpg.co.il
יוצרים קישורים
יוצרים קשרים

כיצד בניית קישורים מסייעת לעסקים?

בניית קישורים מעלה את דירוג ה-SEO, אך לצד זאת היא מביאה יתרונות רבים עבור העסק:

קשרים וקישורים בונים יחסים

כאשר אתם בונים את הקישורים החיצוניים שלכם, אתם נדרשים ליצור קשרים עם עסקים אחרים אשר קשורים בדרך זו או אחרת לתחום העיסוק שלכם. אמנם המטרה העיקרית שלכם ביצירת קשרים עם עסקים אחרים היא שיפור הקישורים באתר, אך ניתן לנצל את הקשרים העסקיים ארוכי הטווח למטרות אחרות.

הדרך הקלה ביותר היא רכישת קישורים כך אתם חוסכים זמן ומקבלים את הקישורים הטובים ביותר

את שירות קניית קישורים איכותיים אתם יכולים לרכוש דרכנו במחירון הבא

משפרים את התנועה באתר

קישורים חזקים יכולים לשפר את התנועה באתר שלכם, בדיוק כשם שהם מעלים את הדירוג. אם האתר שלכם מקושר לאתר מוביל שמבקרים בו גולשים רבים מדי יום ביומו, הוא יכול להגדיל את כמות המכירות שלכם. מעבר לכך, מכירה אחת יכולה להפוך לקוח מזדמן ללקוח קבוע. כך שאתם תוכלו לקצור את הרווחים שלכם בעתיד הלא רחוק.

בונים מותג

בניית קישורים טובה ואיכותית מסייעת לכם בקידום המותג שלכם ויוצרת תדמית נכונה ברשת. באמצעות הקישורים הרלוונטיים, אתם יכולים להראות לגולשים שאתם מומחים בתחומכם, ובנוסף לכך תוכלו להתדגיש את יתרונות השירותים שאתם מספקים.

ודאו שהקישורים שלכם איכותיים

כדי להשיג קישורים איכותיים באמת, חשוב לוודא שהם כוללים מידע ערכי שעוזר לגולש. התחילו עם עמוד הבית שלכם ובנו קישורים המובילים למידע חשוב ולמקורות ספציפיים. כדאי גם לבנות עמודי בלוג הכוללים מידע רלוונטי, כך שניתן אחרי זה לקשר את עמודי הבלוג לאתר. חלק גדול מהתוכן שלכם באתר שתרצו לקשר כבר קיים בעסק, וכל מה שתצטרכו לעשות הוא להרחיב אותו בהתאם לצורך. לחלופין, מדי פעם תצטרכו ליצור תוכן חדש כדי להתאים אותו לקישורים.

האסטרטגיות שיעזרו לכם להשיג קישורים חיצוניים

כאשר אתם מחפשים קישורים חיצוניים לאתר שלכם, מומלץ לנסות כמה מבין האסטרטגיות המוכחות האלה:

  • צרו תוכן איכותי, אמין ומשכנע שאנשים ירצו לקשר אליו את האתר שלהם.
  • קשרו דרך אתרים חזקים כמו אתרי חדשות ואינדקסים.
  • הדגישו את המוצרים והשירותים שלכם, כך שאנשים בעלי השפעה יוכלו להבחין בהם.
  • השיגו קישורים מחברים, שותפים ואנשים אחרים שאתם מכירים.

מעבר לכך, חשוב לזכור שאסטרטגיית בניית קישורים היא אסטרטגייה אורגנית, כלומר טבעית ומשתנה בכל עת. מסיבה זו, יש צורך להתעדכן בשינויים והעדכונים של גוגל, על מנת לערוך שינויים בקישורים בהתאם לכך. מכל מקום, ברגע שאתם מתחילים לקשר תוכן איכותי ובעל ערך, המאמץ שתשקיעו בבניית קישורים ישתלם לכם לטווח הארוך.

יתרונות בניית קישורים
קישורים – השקעה טובה לקידום האתר

בניית קישורים ו-SEO

חשוב לשדרג את הקמפיינים השיווקיים ואת אסטרטגיות SEO כדי להגיע להצלחה עסקית מסחררת. כדי לעשות זאת, יש צורך להבין היטב את תחום ה-SEO ובניית הקישורים. באופן כללי, אלה כמה דברים משמעותיים שכדאי לדעת על הקישורים:

  • הקישורים משפיעים על דירוג החיפוש יותר מכל גורם אחר.
  • קישורים חיצוניים הם אחד מבין שלושת סימני הדירוג המובילים ביותר של גוגל.
  • הדרישה לשימוש בכלי SEO עלתה ב-200 אחוזים בעשור האחרון, והיא ממשיכה לעלות.
  • מיקום הקישור משפיע על דירוג האתר. כך למשל, קישור באמצע העמוד יעיל יותר מקישור בסוף. השתדלו למקם יותר קישורים בגוף העמוד.
  • חשוב להקפיד על כתיבת תוכן איכותי באתר. כשיש לכם תוכן איכותי ובלתי מתפשר באתר, קל יותר לשכנע אחרים לקשר אליו. כמו כן, חשוב לשמור על קשרי עסקים טובים עם אחרים, כדי שתוכלו לעזור זה לזה להתקדם ולהצליח.
  • כאמור, בניית קישורים היא דינמית ומשתנה כל הזמן, ולכן חשוב לשמור על ערנות ולהתאים את האתר לשינויים בעת הצורך. מכל מקום, ברגע שמתחילים עם תוכן איכותי ועוברים לשלב של בניית הקישורים, המאמץ משתלם לטווח הארוך.
המטרה בניית הקישורים

מחיר

מדור

תחום