פרסום כתבות תדמית

בעידן כה תחרותי, כל חברה, ארגון או עסק מעוניין לבלוט כמה שיותר ברשת ולהגיע לקהל גולשים איכותי ורלוונטי לתחום שלו, ולכן אחת הדרכים היעילות לקידום מטרה זאת היא הפצת כתבות תדמית באתרי חדשות ופורטלים כחלק מפעילות אסטרטגית לקידום ופרסום העסק.

כתבות תדמית הן כלי פרסומי נהדר בעידן המודרני ומאפשרות לחברות רבות להשיג 2 ציפורים במכה. נפרט; ראשית, הן מיועדות להפיץ בשורה מסוימת כמו – השקת מוצר חדש, להעיר חברה "מתרדמת", לתת לגולשים מידע אודות מוצרים/שירותים מסוימים וכו'. שנית, כתבות יעילות לטובת קידום החברה במנוע החיפוש של גוגל ויצירת מוניטין חיובי לחברה או לבעל העסק, כיוון שאם גולש יקליק את שמה של החברה במנוע החיפוש, הוא ימצא תוצאות שונות באתרי חדשות מובילים או פורטלים פופולריים ויסיק מכך מסקנה שמדובר בחברה רצינית "שמדברים" עליה באתרים פופולריים.

במה שונה כתבה תדמיתית מכתבה שיווקית?

כתבת תדמית נתפסת עבור הגולשים כמשכנעת ואמינה יותר מאשר כתבה שיווקית, היא ממש פונה לרגש של הקורא. כתבה תדמיתית אמורה להיות מרתקת ומעניינת לקורא ומאפשרת לו להכיר מקרוב את הנפשות הפועלות בחברה מסוימת, כאשר לרוב נחשפים בכתבות הללו פרטים אישיים אודות מייסדי החברה/ המיזם/ הסטארט-אפ וכך מתאפשר לגולש לקבל ערך מוסף. כתבה שיווקית לעומת כתבת תדמית תהיה יותר מניעה לפעולה ותדבר אודות מוצר מסוים ותפאר את שבחיו, ולכן היא תהיה הרבה פחות מרתקת ומשכנעת ביחס לכתבת תדמית.

אינפורמציה במסווה של כתבה

ניתן לומר כי פרסום כתבות תדמית באפיקי מדיה שונים ברשת הוא מתן מידע אינפורמטיבי לגולש על החברה או המייסדים או המוצרים, וזאת במסווה של כתבה. בכתבות אלה ניתן לצטט את בעלי החברה כאשר הם מדברים באופן כללי על תחום העיסוק שלהם, על המצב בשוק, על הגידול בביקוש בתחומם וכך הלאה. ההרגשה עבור הקורא היא נהדרת, כיוון שהוא מקבל מידע אינפורמטיבי מצוין, שיכול להיות נתונים סטטיסטיים, מצב השוק ועוד דברים שונים, כאשר מי שאומר לו את הנתונים הוא בעלים של חברה רצינית, מה שמקדם את מיתוג החברה והופך את הבעלים לאוטוריטה בתחום.

היכן ניתן לפרסם כתבות תדמית?

כתבות תדמית ניתן לפרסם בשתי דרכים; על ידי משרדי יחסי ציבור, שם העלות תהיה גבוהה ולרוב על בסיס ריטיינר חודשי, או על ידי חברות המוכרות פרסום כתבות תדמית באתרי חדשות ואתרים פופולריים ברשת אליהם נכנסים גולשים הרלוונטיים לקהל היעד שלכם, כמו למשל – פרסום כתבת תדמית של רופא בתחום מסוים בפורטל במגזין בריאות פופולרי.

חברת Buypost מציעה עבור לקוחותיה שירות פרסום כתבות תדמית במגוון אתרי חדשות ופורטלים רלוונטיים, כך שנותר לכם לבחור את האתר הרצוי לפרסום הכתבה וצוות האתר ידאג להעלות את הכתבה לרשת.

אולי זה יכל לעניין אותך:

איך כותבים מאמר קידום

איך כותבים כתבת קידום נכון?

ביל גייטס  (Bill Gates) אמר בזמנו שהתוכן הוא המלך, ואכן אנו רואים את זה רבות בכתבת קידום. כתבות קידום נועדו לקידום ברשת SEO לצורך פרסום אתר או מותג באתר העסק עצמו או באתרים מארחים.

קרא עוד »

שירות בניית קישורים

קישורים הוא אחד הפקטורים המשפיעים והחשובים ביותר על קידום האתרים האורגני ברשתות החיפוש, מכאן בא הצורך בחברה שתקשר בין בעלי אתרים שמעוניינים למכור קישורים לבין

קרא עוד »
בואו נדבר
close slider



מלאו את הטופס הבא

ונשוב אליכם במהירות !







052-4583975