שירות קניית קישורים (לינקים) איכותיים - עם החברה הגדולה בארץ - מאות אתרים

קניית קישורים

ידוע כי קניית קישורים הם דרך נהדרת לקדם אתר במנוע החיפוש של גוגל, והם חלק מהעבודה השוטפת של מקדמי אתרים. אז נכון שקידום האתר מתבסס על טכניקות שונות כגון: התאמת מבנה האתר לקידום אורגני מבחינת טייטלים וכתובות URL, הזמנת תכנים איכותיים עם מילות מפתח רלוונטיות  ובין היתר הוצאת קישורים פנימיים וחיצוניים בצורה מאוזנת.

לכאורה, נראה כי מדובר בעבודה קלה, אך לא כך הדבר, כיוון שהתחרות היא קשה, כל חברה מעוניינת להימצא בדף הראשון עם כמה שיותר ביטויים נפוצים הקשורים לתחום ולכן על מקדם אתרים לעמול קשה כדי להגיע לתוצאות הרצויות.

חברת BUYPOST היא החברה הגדולה ביותר בארץ המייצגת מאות אתרים ישראלים, מהאתרים הגדולים ביותר על מקומונים ואתרי נישה, BUYPOST משרתת את לקוחותיה כבר מעל ל 5 שנים.

 

ליצירת קשר לחצו כאן 

קיימות 2 דרכים יצירתיות להשיג קישורים איכותיים לצורך קידום האתר, כאשר הדגש הוא על קישור איכותי ומיד נסביר מהו. דרך אחת היא על ידי החלפת קישורים, שזו משימה די קשה, על מקדם אתרים למצוא דרך קולגות קישורים רלוונטיים להטמעה באתרים בעלי תחומי עניין דומים.

הדרך השנייה והנפוצה יותר היא – קניית קישורים איכותיים המיועדים לצרכי קידום אצל חברות המספקות את בניית הקישור בכתבות והפצתן באתרים איכותיים.

מהו קישור איכותי ומהו קישור לא איכותי?

קישור מדף הבית – קישור זה נחשב לחזק ביותר, במיוחד אם הוא יצא מאתר מוביל. דף הבית הוא מקום מכובד, ואם יוצא ממנו קישור בודד הדבר אומר כי הקישור הוא איכותי וגם יקבל תנועה מרובה לאתר. כמו כן, גוגל יבין כי מדובר בקישור חזק כיוון שלא כל אתר חדשות ירוץ לשים קישורים בדף הבית.

קישור יוצא מתוך מאמר – קישור שיוצא מתוך כתבה באתר בעל דירוג חזק או רלוונטי לתחום של הלקוח, נחשב לאיכותי. לדוגמא – קישור ממאמר של עורך דין בתחום המקרקעין בפורטל פופולרי בתחום הנדל"ן הוא קישור מצוין במידה והפורטל אכן פופולרי וחזק. דבר נוסף, מומלץ להוציא את הקישור ממרכז הכתבה.

קישור מאינדקס – כאן צריך לדייק ולבחור רק אינדקס הקשור לתחום האתר וכזה שמאפשר רשומות ידניות בלבד. לדוגמא – אינדקס המרכז בעלי מקצוע בתחום העיצוב יתאים עבור אתר של מעצבת פנים.

תגובות מבלוגים – פחות רלוונטי. האלגוריתם המתוחכם של גוגל כבר מזמן יודע להבחין בתגובות "ספאם", מה גם שמדובר בקישורי Nofollow שאינם תורמים רבות לקידום האתר. בקיצור, העדיפו לרכוש קישורים איכותיים במקום להספים בפורומים ובלוגים.

חברת Buypost מציעה עבור לקוחותיה מגוון סוגי קישורים איכותיים מאתרים מובילים. לרשותכם חבילות בעלויות אטרקטיביות המותאמות לכם באופן אישי שיאפשרו לכם לקדם את האתר בדרך האיכותית והמקצועית ביותר.

קניית קישורים עוזרת בקידום האתר ועוזרת למנועי החיפוש להחליט איזה תוצאה לקדם בסדר ההופעה בתוצאות החיפוש.

אנו מייצגים מאות אתרים ישראלים, מאתרי החדשות הגדולים ביותר עד אתרי נישה ומקומונים.

למעשה רוב האתרים בארץ שמוכרים קישורים מעדיפים לעבוד דרכנו, לאור הניסיון הרב שהקשרים הטובים שיצרנו עם האתרים לאורך השנים

 

המחיר הוא לפי המחירון שמוצג באתר, ככל האתר סמכותי יותר כך המחיר שלו יקר יותר.

אנו פועלים בתחום מעל 5 שנים ומאמינים בקשר אישי וישיר, אנו החברה הגדולה בארץ לקניית ומכירת קישורים עם אלפי לקוחות מרוצים במשך השנים

פשוט מאוד אתם בוחרים היכן לפרסם לפי המחירון והתקציב שעומד לרשותכם ואנחנו נפרסם את הכתבות, אין לכם שום צורך לעשות שום דבר מעבר לכך.

מרגע קבלת הפרסום הכתבות עולות לאתר בדרך כלל עד 48 שעות עבודה.

אין בעיה אנחנו נדאג גם לכתוב את הכתבה בתוספת תשלום.

השאלה זה תלוי…

מה המתחרים שלכם רכשו או איזה קישורים הם מקבלים לאתר שלהם.

ומה מידת התחרות על הביטוי המבוקש.

כאשר תערכו מחקר על המתחרים שלכם תוכלו לקבל לשער כמה קישורים אתם צריכים

בעיקרון הכתבה נשארת לתמיד כל עוד האתר קיים.

אך חברתנו נותנת שנה אחריות על השארות הקישור \ הכתבה.

חלק קטן ממאות האתרים שניתן לפרסם דרכנו מאמרים

מה הלקוחות חושבים עלינו
5/5
רכישת לינקים איכותיים

מחיר

מדור

תחום