פרסום מאמרי קידום

רוצים לפרסם מאמרי קידום באתרים חזקים? הגעתם למקום הנכון. באתר Buypost תוכלו למצוא חבילות אטרקטיביות לפרסום כמות מאמרים רצויה באתרים מובילים. כל מאמר יכיל 2 קישורים מסוג follow שזהו הקישור האיכותי ביותר עבור קידום האתר וקבלת תוצאות איכותיות.

קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל (SEO) מבוסס על כמה פרמטרים חשובים; מבנה אתר המותאם לאלגוריתם של גוגל לפי רמות h1 עד h6 והדגשה, מחקר מילות מפתח, הזנת תכנים איכותיים עם מילות מפתח רלוונטיות, פרסום מאמרי קידום באתרים פופולריים והוצאת קישורים חיצוניים ופנימיים בצורה מאוזנת ועוד..

קידום אתרים דורש תחזוקה על ידי הזנת תכנים איכותיים לאתר הלקוח וכתיבה לאתרים חיצוניים עם הוצאת קישור, ולכן כל מי שמעוניין לקבל דירוג גבוה מגוגל ולהימצא בדפים הראשונים, עליו לעמול קשה בכתיבת תכנים איכותיים ומקוריים.

למה גוגל דורשת כל כך הרבה תוכן?

גוגל ענקית הפרסום עובדת בשיטה מאוד ספציפית, היא מעוניינת להיות ראשונה בחיפוש, כלומר שכל מי שחפץ במידע מסוים על מוצר/שירות או כל דבר אחר יפנה אליה. גוגל מציעה קידום ממומן ממנו היא מרוויחה הרבה – הרבה כסף. רק נסביר שקידום ממומן הוא התוצאות המופיעות בחיפוש למעלה ובצדדים כאשר כתובה המילה "מודעה". הקידום האורגני משרת את המטרה שלה היטב, הרי היא מעוניינת שכל המידע יהיה במרכולתה, ולכן הקידום האורגני מאפשר לה להביא גולשים ועל הדרך להציג להם גם תוצאות ממומנות.

גוגל מעוניינת לספק עבור הגולש מידע איכותי, חדשני, בעל ערך מוסף ולכן היא תיתן דירוג גבוה יותר לאתרים שישרתו את האינטרס שלה ויעניקו לגולש מידע רלוונטי. השאלה הנשאלת היא איך היא יודעת שאתרים יעדכנו מידע והאם הוא באמת איכותי עבור הגולש? התשובה לכך פשוטה. גוגל סורקת אתרים מדי חודש ובודקת את איכות התוכן, ככל שיהיו יותר כניסות לתוכן, כך היא תדרג את האתר כאיכותי וככזה שכדאי להציג את התוצאות שלו במיקומים ראשונים. בנוסף, האלגוריתם של גוגל מבחין גם בקישורים יוצאים, כלומר בקישור הנמצא במאמרים חיצוניים פופולריים המקשרים לאתר מסוים, כך היא יודעת שמדובר באתר פופולרי.

פרסום מאמרי קידום באתרים נבחרים הנחשבים לחזקים מבחינת גוגל, מסייע רבות לקידום האתר במנוע החיפוש של גוגל ומאפשר גם להביא תנועה איכותית לאתר, מכיוון שקוראים שייחשפו לכתבה יוכלו להקליק על הלינק ולהיחשף לשירותים ומוצרים שונים שהאתר מציע עבורם. אולם ישנה חשיבות לפרסום המאמרים באתרים רלוונטיים, אם המאמרים הם לטובת הגדלת התנועה לאתר יש לבחור באתרים בעלי טרפיק גבוה וקהל קוראים וגם פרסום במיקום נגיש לקוראים באתר. אם המאמר מיועד לצרכי קידום, יש לבחור אתר חזק מבחינת דירוג.

מחיר

מדור

תחום