פרסום "תוכן מקודם"

אחד משיטות הפרסום הטובות והמשתלמות ביותר הוא פרסום "תוכן מקודם" באתרים מובילים.

תוכן מקודם \ תוכן שיווקי – זה למעשה כתבה פרסומית שבעל האתר מוכר לפרסם באתר בדרך כלל במדור "פרסומי" או במדור "צרכנות" , הכתבה יכולה לעסוק בכל דבר שמתאים לאופי האתר או לפי מדיניות האתר המפרסם.

הכתבה בדרך באורך כלל בין 350 – 1000 מילים עם תמונת המחשה והבונוס הגדול הוא קישור מגוף הכתבה, הקישור הוא למעשה הפניה לאתר שלך עם מילת עוגן, לקישורים יש חשיבות גדולה בקידום אתרים אורגנים seo ולמעשה מהווה את אחד מאבני היסוד בקידום אתרים.

כאשר אתה קונה "תוכן ממומן" למעשה אתה קונה שטח נדל"ן באתר שאתה מפרסם בו, בדרך כלל הכתבה נשארת לתמיד בארכיון האתר, וכאשר עורכים חיפוש בגוגל למונח שאותו ברצונך לקדם אתה מקבל יתרון משמעותי על פני האחרים.

אחד השימושים הנוספים הוא בניית מוניטין ברשת – מדובר בתדמית לעסק או למותג שאותו אתה רוצה לקדם, כאשר מבצעים חיפוש בגוגל מופעים אזכורים חיוביים שאמורים לדחוק את האזכורים השליליים.

פרסום תוכן מקודם זהו תחום ההתמחות העיקרי שאנו מציעים ללקוחותינו, אנו בקשר עם עשרות אתרים שמעוניינים לפרסם תוכן מקודם \ תוכן שיווקי באתר שלהם תמורת תשלום.

אנו מציעים למעשה שירות תיווך בין מפרסמים לבין בעלי האתרים בלי שום צורך חוזי \ הכרות בניהם, התהליך הוא פשוט לאחר יצירת קשר אתנו אנו שולחים לכם רשימת אתרים שמעוניינים לפרסם את אותם תכנים ואתם בוחרים היכן לפרסם ולפי החבירה שלעם מתבצע התשלום, אנו שולחים לפרסום את אותם תכנים לבעלי האתרים ודואגים לסגור את כל הקצוות מול בעל האתר.

מחיר

מדור

תחום