שירות בניית קישורים

באתר Buypost תוכלו למצוא שירות בניית קישורים ברמה הגבוהה ביותר, החל ממעקב אחרי ביצוע, דרך איכות גבוהה ושירות אישי לכל לקוח. את הכתבות צוות האתר מפרסם באתרי תוכן נבחרים שאותם תבחרו באופן עצמאי מתוך רשימת הספקים הנבחרת. 

כמו כן, כל כתבה יכולה להכיל 2 קישורים מסוג follow.

אנו החברה הגדולה ביותר בארץ לפרסום מאמרי קידום עם אפשרות לפרסום מאמרים במאות אתרים ישראלים.

מאתרי חדשות הגדולים עד אתרי נישה ומקומונים..

בזכות הקשרים הרבים שלנו שצברנו במשך השנים אנו מתכבדים להציע לכם את המחיר משתלם ביום.

עם אלפי לקוחות מרוצים במשך השנים 

לצפייה במחירון ולקבלת הצעת מחיר לחצו כאן 

בניית קישורים היא חלק לא מבוטל מקידום האתר בצורה אורגנית בגוגל, ואת זה כמובן כל מקדם אתרים יודע, אולם רבים לא יודעים כי קישורים מהווים חלק גדול מהצלחת הקידום האורגני, אך כל זאת כאשר מדובר בקישורים איכותיים העונים לדרישות גוגל, כלומר כאלה שיוצאים מאתרים המדורגים גבוה.

על מנת לעמוד בכללים הנוקשים של גוגל, שאגב משנה מפעם לפעם את הרגולציה בנושא וזאת ראינו בעדכוני פינגווין ופנדה, יש צורך לבנות קישורים שיכולים לתרום רבות לגולשים באופנים שונים.

נתחיל בעובדות, גוגל פתחה את שעריה עבור מקדמים אורגנים במטרה לספק לקהל הגולשים כמה שיותר מידע וכמה שיותר מדויק ותואם לביטויים שהוקלדו במנוע החיפוש. השאלה הנשאלת היא למה בכלל גוגל צריכה את הקידום האורגני? הרי לא די לה ברווחים שהיא מייצרת בקידום הממומן? התשובה לכך היא פשוטה.

ככל שיהיה יותר מידע לגולשים בגוגל, כך היא תהיה עוצמתית יותר ואכן כך קרה. גוגל מעוניינת להעניק את המידע הרלוונטי והטוב ביותר עבור הגולשים ולכן היא מדרגת אתרים "פופולריים" (מיד נסביר מהם אתרים פופולריים) במיקומים ראשונים עם כמה שיותר ביטויים.

חברה לבניית קישורים 

מהו אתר פופולרי מבחינת גוגל ואיך כל זה קשור לבניית קישורים?

כחלק מדירוג האתר מבחינת גוגל, יש צורך לעמוד בכמה פרמטרים חשובים; תכנים איכותיים שיספקו לגולש ערך מוסף כאשר קישור טבעי המגיע מהתוכן הפנימי, למעשה מהקישורים הפנימיים – יהיה יעיל יותר לקישור ולחוזקו. איכות התוכן תיקבע על פי כמות המילים שנכתבו, רמת ההשקעה של בעל האתר, משך הזמן שגולש נשאר בכתבה וכו'.

קישור שייצא ממרכז הכתבה יהיה בעל ערך גבוה יותר. מבנה האתר והתאמתו למנוע החיפוש של גוגל הוא בהחלט פרמטר נוסף שיוסיף לפופולריות המדוברת, ולכן על בונה האתר והמקדם לעבוד על בסיס האתר ולהתאימו לקידום אורגני מראש.

קישורים יוצאים אף הם תורמים רבות לקידום האתר, וכפי שאמרנו, הם תורמים חלק גדול  להצלחת הקידום. אולם, על הקישורים להיות איכותיים ומאתרים מובילים, מה שיגרום לגוגל להבין כי מדובר באתר איכותי שאפילו אתרים מובילים "מדברים" עליו, ולכן גוגל תדרג גבוה את האתר שאליו הוצא הקישור, כדי לאפשר לגולש לקבל תוצאות איכותיות.

חברת Buypost מציעה כחלק משירותי החברה את שירוות פרסום כתבות באתרים נבחרים תוך מעקב מלא אחר הביצוע ועמידה בדרישות הלקוח.

זו לא רק הכמות, זו גם איכות הקישור

שירות קניית קישורים  הוא נהדר עבור מקדמי אתרים המעוניינים להוציא קישורים עבור לקוחותיהם ולהעלות את דירוג האתר מבחינת גוגל. לכן יש צורך לבצע זאת בצורה מתונה, כיוון שהוצאת כמות קישורים שאינה פרופורציונאלית לאתר מסוים או בכלל, תעשה בדיוק את הפעולה ההפוכה ולא תסייע לקידום האתר. לכן, זה הזמן לדבר על קצב נכון ועל עבודה טבעית, ממש כמו שמו של קידום אורגני – טבעי.

מה הלקוחות חושבים עלינו
5/5

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחיר

מדור

תחום