איך כותבים כתבה שיווקית מנצחת

איך כותבים כתבה שיווקית מנצחת

בשנים האחרונות, עברה התקשורת בישראל מהפך: ההשפעה של חברות יחסי הציבור על התכנים המפורסמים הולכת ועולה וכך גם האפקטיביות של הפרסומים. יחסי הציבור הפכו לגורם משפיע שמשפיע על סדר היום הציבורי.

אם אתם מקצועיים בכתיבה, תוכלו לקדם את העסק שלכם ועסקים אחרים באמצעות כתבה שיווקית. כתבה שיווקית נראית הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת התוכן, בדיוק כמו כתבת של המערכת, והציבור מתייחס אליה בהתאם.

כתבות יחסי ציבור מעלות את התנועה של הגולשים באתר של העסק ומביאות לעלייה מובהקת בכמות העסקאות.

 

להלן מדריך לכתיבת כתבת יחסי ציבור / כתבה שיווקית עבור עסקים

 

10 טיפים לכתיבת כתבה שיווקית

 

  1. כתבו רשימה של יתרונות יחסיים של העסק. למשל: שירות מיוחד שהעסק נותן, איכות גבוהה במיוחד של הסחורה נגישות וחנייה וכד'.

 

  1. ספרו בכתב באופן חופשי את סיפורו של העסק.
  2. תעברו על מספר כתבות מערכת באתרים הרלוונטיים עבורכם כדי ללמוד ולהבין את הסגנון והדגשים הנדרשים.

 

  1. על פי הדוגמאות שלמדתם והטקסטים שכתבתם, כתבו על העסק: כמה מילים על הסיפור שלו, מה היתרונות שלו בשוק, כל דרכי ההתקשרות ולינק לאתר העסק.

 

  1. קראו את הטקסט בפני קולגות וחברים ותשמעו הערות לתיקון ושיפור.

 

  1. תחשבו על משפט מוחץ שיתפוס את תשומת הלב של הקוראים והגולשים, שמתאר את העסק או מייצר סקרנות לגביו – זו תהיה הכותרת של הכתבה.

 

  1. מתחת לכותרת תכתבו שתיים או שלוש שורות שמתמצתות את הנאמר בכתבה – זו כותרת המשנה של הכתבה.

 

  1. תשאלו קולגות וחברים לגבי הכותרת וכותרת המשנה – האם זה גורם להם לחשק לקרוא את הכתבה ואם לא – בקשו הסבר: מדוע לא. אם הכותרת וכותרת המשנה לא עוררו עניין – יש צורך באופציות אחרות בדקו גם אותם וקבלו משוב.

 

  1. שלבו בכתבה צילומים אטרקטיביים של בית העסק, רצוי צילומים מקצועיים. יש לוודא שיש לכם אישור לשימוש בצילומים אם הם לא צילומים ששייכים לכם. כמו כן, יש לקבל אישור בכתב מהורים במקרה שיש בצילום ילדים או אנשים עם מוגבלויות.יש להוסיף שורה קצרה שמתייחסת לצילום זה נקרא 'כיתוב תמונה'. גם לגבי זה, יש לראות כיתובי תמונות בכתבות מערכת ולייצר שורות בסגנון זה לצילומים שלכם.

 

10. מה שנותר לכם הוא לפנות אלינו ואנחנו נפרסם בעבורכם את הכתבות.

אורית בראון אגמי

הכותבת היא עיתונאית ותיקה

אולי זה יכל לעניין אותך:

פרסום "תוכן מקודם"

אחד משיטות הפרסום הטובות והמשתלמות ביותר הוא פרסום "תוכן מקודם" באתרים מובילים. תוכן מקודם \ תוכן שיווקי – זה למעשה כתבה פרסומית שבעל האתר מוכר

קרא עוד »

שירות בניית קישורים

קישורים הוא אחד הפקטורים המשפיעים והחשובים ביותר על קידום האתרים האורגני ברשתות החיפוש, מכאן בא הצורך בחברה שתקשר בין בעלי אתרים שמעוניינים למכור קישורים לבין

קרא עוד »
המטרה בניית הקישורים

חשיבות בניית הקישורים לקידום האתר

בניית קישורים אחד מההיבטים החשובים בתחום הקידום האורגני (SEO). אם עד עכשיו לא יישמתם את עניין בניית הקישורים באסטרטגיית השיווק שלכם, סביר להניח שאתם מחמיצים פוטנציאל עסקי משמעותי בכל רגע נתון. השימוש באסטרטגיית בניית קישורים תעזור לכם ליצור קמפיינים איכותיים במסגרת שיווק SEO ותעזור לעסק שלכם לשגשג. אבל לפני הכול, חשוב להבין איך זה עובד

קרא עוד »

מלאו את הטופס הבא ואנו נשוב אליכם במהירות !

    בואו נדבר
    close slider



      מלאו את הטופס הבא

      ונשוב אליכם במהירות !

      מומלץ לשלוח הודעת ווצאפ







      052-4583975



      052-4583975